poniedziałek, 29 grudnia 2008

Latino 300!

Lejdis und dżentelment. Oto nowy dział w naszym wybornym portalu społecznościowo-zrytym. LATINO! W bezkresnych stepach Interneta udało mi sie odnaleźć stronkę Latino Comedy Project. Oto próbka ich twórczości:

piątek, 19 grudnia 2008

Ja! Niemiecka pecyzja!

Nic dodać. Nic ująć.

czwartek, 18 grudnia 2008

Dalej w światecznym klimacie

CAGNER - to charakterystyczny dla Katalonii element szopek bożonarodzeniowych. Jak by nam sie nie wydawało jest to sposób na uhonorowanie osoby. Jako ciekawostke można dodać, że tradycja ta jest naprawde silna. W 2005 roku rada miasta Barcelony zadecydowałao nie umieszaniu figurki Cagnera w szopce. Wywołało to niesamowite poruszenie i oburzenie a co więcej przyczyniło sie do powstania wielkiej kampanii "Salvem el caganer" (Uratujmy cagnera) a także do szeroko zakrojonej krytyki w mediach. Już rok poźniej figurka znalazła swoje zasłużone miejsce w bożonarodzeniowej szopce. No dobra ale o co tyle krzyku? Hmm.. oto jak wyglada przykładowa figurka - akurat ta na okolicznosc uhonorowania papieża:



Jeśli temat was zainteresował to zapraszam do Wikipedii [en] - jest tam obszerna informacja o ... tym światecznym obyczaju.

wtorek, 16 grudnia 2008

Świąteczny prezent

A może by tak raz na poważnie? Serio. W całym tym świątecznym zamieszaniu proponuje zatrzymać się na niecałe 17 minut. Niewiele prawda? Ale uwierzcie mi, że warto. Warto także chwile pomyśleć nad przesłaniem tego filmu - może okaże sie, że właśnie to będzie najlepszy pomysł na prezent dla najbliższych? Mi najbardziej utkwił w pamięci ten dialog:

- Because You are great. You are amazing.
- ... No one has ever said that about me before...


A kiedy Wy powiedzieliście komuś coś miłego? :)

No dobra czas na filmik:


"Validation" is a fable about the magic of free parking.
Starring TJ Thyne & Vicki Davis.
Writer/Director/Composer - Kurt Kuenne.
Winner - Best Narrative Short, Cleveland Int'l Film Festival,
Winner - Jury Award, Gen Art Chicago Film Festival,
Winner - Audience Award, Hawaii Int'l Film Festival,
Winner - Best Short Comedy, Breckenridge Festival of Film,
Winner - Crystal Heart Award, Best Short Film & Audience Award, Heartland Film Festival,
Winner - Christopher & Dana Reeve Audience Award, Williamstown Film Festival, Winner - Best Comedy, Dam Short Film Festival,
Winner - Best Short Film, Sedona Int'l Film Festival.

piątek, 12 grudnia 2008

poniedziałek, 8 grudnia 2008

Kult Latającego Potwora Spaghetti



Święta to czas zadumy, egzystencjalnych pytań o to, skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy i dlaczego jest to w drugiej strefie taxi. Niejednokrotnie w rozmyślaniach dotykamy granicy Absolutu, Sensu Wszechrzeczy albo - jak ktoś woli - Boga. Warto wiedzieć, że niektórzy posunęli się o krok dalej majstrując przy teoriach kreacjonizmu, czego wynikiem jest Kult Religijny Latającego Potwora Spaghetti.
Kościół LPS, inaczej - pastafarianizm - jest najszybciej rozwijającym się kościołem XXI wieku. Zaczęło się od tego, że niejaki Bobby Henderson zażądał równouprawnienia w nauczaniu o Latającym Potworze Spaghetti jako stwórcy wszechświata. W 2005 roku zorganizowano nawet konkurs: kto udowodniłby, że Jezus nie był synem Latającego Potwora Spaghetti, ten dostałby 250 000 dolarów. Jak się domyślacie, nikt nie zdobył tych pieniędzy. Prawdopodobnie głównie z tego powodu, że zgodnie z dogmatem LPS jest niewidzialny i niewykrywalny (jak to zwykle bywa z bóstwami).

Jeśli wciągnął was ten temat, zapraszam na stronkę czcicieli pastafarianizmu:
http://www.venganza.org
oraz na stronkę, dzięki której (z pomocą dobrego kumpla) odkryłem to wspaniałe zjawisko społeczne:
http://www.supermozg.pl

Jakby ktoś nie zauważył, artykuł okrasiłem wybornymi kartkami świątecznymi LPS (za venganza.com).


piątek, 5 grudnia 2008

Kto powiedział, że "kawer" nie moze byc lepszy niz oryginał?

Prosze bardzo. Zespół Pieśni i Tańca Ludowego zwany Prodigy kiedys nagrał kawałek Firestarter. Wypadalo, go troszkę odświeżyć. Hm... chociaz to chyba zle slowo. Unowocześnić... też nie. No dobra, let the music play!



Stwierdzilem, ze to musi sie znaleźć u nas. Podaje za Joemonster.org.

Badania nad nowymi metodami stabilizacji obrazu

Najnowsze badania nad systemami stabilizacji obrazu prowadzą do całkiem zaskakujących wniosków. Nasi agenci donoszą, że wspomnianym systemem zainteresowala sie juz firma Sony ponieważ okazuje sie on dużo sprawniejszy niż Super Steady Shot stosowany w produktach tej firmy. Oto film przedstawiający badania:

Oczywiście to co mówią naukowcy w trakcie tego filmu jest tylko przykrywką dla prawdziwej działalności.

środa, 3 grudnia 2008

do you want new internet PROVIDINGS



Ruchome schody - survival

Drodzy czytalnicy oto specjalnie dla Was kolejny odcinek survivalu w miejskiej dżungli:


:) ruchome schody

Don't panic! Help is coming!

wtorek, 2 grudnia 2008

Kup sobie Syfilisa

Większość z nas nie jest zadowolona jak złapie jakąś opryszczkę nie mówiąc już o syfilisie, rzeżączce czy hiv. Zupełnie nie wiem dlaczego - przecież to takie miłe zwierzątka i niewątpliwie tylko wskutek Bad PR budzą u nas lęk. Aby przeciwstawić się temu zjawisku niektórzy producenci zabawek zamierzają już od maleńkości wpajać sympatię do tych zwierzaków. Nie bądźmy więc gorsi i kupmy na gwiazdkę jakiegoś wiruska bliskiej osobie:

http://www.giantmicrobes.pl/katalog/plciowe/syfilis?a_aid=facebook&utm_source=facebook&utm_medium=text_PPC&utm_campaign=GM_PL&utm_content=zase_hubnes

49% różnicy to sporo

poniedziałek, 1 grudnia 2008

Klient a sprawy "rzyciowe"

Są takie sytuacje w życiu, kiedy nie można nieodebrać telefonu. Gorzej jak miejsce jest ... hmm... dwuznaczne:

<macieq> kumpel mi ostatnio opowiadał sytuację z jego biura.
<macieq> był w kiblu, i właśnie miał jakieś niezwykłe myśli na temat bytu, etc, wiesz, jak to w kiblu
<macieq> gdy nagle zadzwonił klient. kumpel nie mógł odrzucić, więc bach, odbiera.
<macieq> gadali tak sobie z 20 minut, kumpel cały czas na sraczu
<macieq> gdy skończył, z sąsiedniej kabiny tekst 'panie, mogę już wodę spuścić?'

czwartek, 13 listopada 2008

Nowe standardy komunikacji

Zenek [16:12]:
- czesc, Robert, jesli znajdziesz chwile daj znac , mam krotkie pytanie na temat X
‎‎Marian‎‎ [16:16]:
- czesc
- a nie mozemy jutro pogadac? jutro mam urlop i spokojnie bym nie odpowiedzial :)

Eddie Murphy Delirious

Stand-up comedy w wykonaniu Eddiego. Myślę że teraz nie przeszły by takie teksty...

















środa, 12 listopada 2008

Porady domowe

Wyjatkowo użyteczne. Przydatne w wielu sytuacjach domowych. Najbardziej podoba mi sie sposob na kaszel. Niesamowite, mozna wreszcie zaoszczedzic na kosztownych lekach i syropach!

1. Jeżeli dławisz się kostką lodu, to napij się szklanki wrzątku. Proste! Ciało obce natychmiast samoczynnie zniknie.
2. Aby uniknąć skaleczeń podczas krojenia warzyw, poproś kogoś innego, aby je trzymał, podczas gdy ty będziesz bezpiecznie ciął dalej.
3. Unikaj kłótni o deskę w toalecie, korzystaj z umywalki.
4. Osoby z nadciśnieniem – wystarczy się skaleczyć i krwawić przez kilka minut, obniżając tym samym ciśnienie w żyłach. Pamiętajcie, aby używać stopera lub kuchennego minutnika
5. Jeżeli trapi cię nieprzyjemny kaszel, zażyj dużą dawkę środków przeczyszczających. Będziesz się bał zakaszleć ponownie.
6. Pamiętaj, że każdy wydaje się być normalny dopóty, dopóki tego kogoś nie poznasz bliżej.
7. Jeżeli nie jesteś w stanie naprawić czegoś za pomocą młotka, to pewnie masz do czynienia z usterką elektryczną.

Porady podaje za Funiastymi.

Z cyklu poradnik jak nie podpaść policji

środa, 22 października 2008

Pierwsza japonska transseksualna gejsza

Zawsze musi byc ten pierwszy raz. Pierwszy lisc na wiosne. Pierwsze promienie slonca. Ptak. Kon. Sowa. Nawet Leonardo kurde Di Caprio byl kiedys pierwszy raz. No wiec co tu sie dziwic, ze mozemy zaprezentowac Wam pierwszą transseksualną gejszę? Poznajcie sie :)

68 letnia Marry (do niedawna Malcolm) Murdoch niedawno odwiedziła Kyoto i co ciekawe została bardzo pozytywnie przyjęta. Świat idzie do przodu. Cała historia do przeczytania na www.newsshopper.co.uk
.

Taniec brzucha i sexy japonki?



Co mozna powiedziec: NOT!

Źrodełko: www.japanprobe.com

0-gwiazdkowy hotel

Jak donosi focus.pl:
W szwajcarskim miasteczku Sevelen w kantonie St.Gallen odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego na świecie zerogwiazdkowego hotelu „Null Stern Hotel”.
Pilotażowy projekt braci artystów - Franka i Patrika Riklin, polegający na przekształceniu bunkra atomowego w skromny, lecz przytulny hotel dla turystów, został już przetestowany przez pierwszych gości hotelowych i okazał się pełnym sukcesem.



Podróżnicy, którzy zechcą spędzić noc w „Null Stern Hotel”, muszą się liczyć z nieco spartańskimi warunkami. W hotelu nie ma osobnych pokojów – łóżka ustawione są w jednym wielkim pomieszczeniu, a surowe ściany ozdabiają zwisające z sufitu kable, filtry i rury wentylacyjne. Okna, których kilka metrów pod ziemią oczywiście brakuje, zastępuje jeden wielki monitor, wyświetlający obraz z kamery zewnętrznej umieszczonej nad hotelem na ulicy.
[...]
Gospodarze hotelu przypominają potencjalnym chętnym, że gorącej wody dla wszystkich nie starczy - trzeba kierować się wiec zasadą "kto pierwszy, ten lepszy". W hotelu nie ma również obsługi, a podziemną ciszę narusza dźwięk wentylatorów.

No i widzicie, Szwajcarzy muszą sobie takie hotele generować, podczas kiedy u nas już lata temu triumfowały zerogwiazdkowe hotele pracownicze z własnymi robalami i kuchnią w przedpokoju, a dziś wystarczy pojechać do post-peerelowskich ośrodków wczasowych żeby sobie spartańsko wypocząć.

czwartek, 16 października 2008

Kryzys finansowy

Szalejący kryzys finansowy. Dzwoni bankier do bankiera:
- Cześć stary, jak sypiasz?
- Jak niemowlę.
- Żartujesz?
- Nie. Wczoraj całą noc płakałem i dwa razy się zesrałem.

środa, 15 października 2008

Odrobina Szamba?

Nie dalej jak kilka dni temu miala miejsce taka oto rozmowa:
- Hej
- Czesc
[tu czesc obowiazkowa - how go you do, itp]
- Chcesz troche Szamba?
- Co prosze?
- Szamba. Pytam sie czy chcesz.
- Ale...
- No serio pytam. Jak chcesz to dostaniesz.
- ???
- No tak czy nie.
- No to jesli juz to poprosze szczelnie zamkniete w sloiku.
- Spoko. Masz zalatwione.


No i niech teraz ktos zgadnie co dostalem? Ano takie o:


A co w środku? Batonik (tak to nie jest szyszka!):


O co chodzi? Ano o węgierskie slodycze :) Ale glupi Ci Rzymianie...

Macie cos podobnego? Wysylajcie. Tylko w sloiku prosze :D

Podzieki dla Gagatki za "materiał" :)

Kebap na cienkim ekspresowo?

Czy macie ochote na Express Kebab? Nie? A moze na Express Kebap? Ha! Proste. Zapraszamy do Leclerca na Ursynowie. We Warszaie. Mhm.

poniedziałek, 13 października 2008

Zrobię to nago!

No to gut. Zaczyna sie niewinnie. Ktos ma sciane do odmalowania, tapete po polozenia albo tapczan do wniesienia. Inny umie wniesc tapczan z tapetą do odmalowania. I co? Tacy ludzie sie szukaja. A od czego jest internet? No wlasnie zeby nie musieli biegac po ulicy w dziwnych ubraniach albo i bez tylko kulturalnie szukac swojej drugiej polowy. Pomaga w tym serwis www.pajeczyna.pl. Czasem mozna tam znalezc prawdziwe perełki:

witam wszystkich może macie potrzebę odmalowania mieszkania ja mogę to zrobić i na specjalne życzenie zrobię to NAGO .Ja 38 l. dobry wygląd pozdrawiam Tomek.


Albo nawet i bardziej hardcore'owe:

Jeśli chcesz zrobić z faceta swój osobisty bankomat i żywy kibel - każ mi przedstawić swoją kandydaturę. Tylko poważne i długoterminowe oferty - nie interesuję mnie panie świadczące usługi w tzw. studiach sm.


No. I powazne oferty nie? ;-) Czy mowilem juz, ze to FAIL ?

Konstutacja: Dr.Rbi
Źrodełka [1] i [2].

Toilet training

Co tu duzo mowic. Japonskie teleturnieje sa mega zryte. Ale czasem mozna tez trafic na cos przydatnego. No tak. Tylko tu mamy tez konkurs dla doroslych. Kto zachowa powage?

Uwaga! Oszust!

Najmilsi czytelnicy. Pragniemy zdementowac pogloski jakoby widziany ostatnio "golas" na rondzie Wiatraczna w Warszawie był reporterem naszego portalu. O tym "zjawisku" donosi m.in. www.wp.pl.

Zatem nie dajcie sie oszukac. Wszyscy nasi reporterzy wygladaja znacznie lepiej! Zawsze również możecie poprosic o zaswiadczenie instytutu Zeptera (oraz wyniki ostatniej morfologii).

piątek, 10 października 2008

Ukradł rower... z balustradą

Nasi reporterzy donoszą:

28-letni mężczyzna ukradł rower z klatki schodowej jednego z warszawskich bloków. Nie mógł poradzić sobie z zabezpieczeniami, więc zabrał go razem z fragmentem balustrady. 

Oto zdjęcia z dramatycznej ucieczki przestępcy:


wtorek, 7 października 2008

Zryty dowcip

po prostu piekne, i jakie zryte

Q: Why do women have a forehead?
A: So you have somewhere to kiss them after you cum in their mouth.

niedziela, 5 października 2008

Zryta piosenka

Cos, co idealnie pasuje to etykiet:
- wiadomosci z dupy
- z rzyci wzięte
- music


Po prostu taka do dupy piosenka.

piątek, 3 października 2008

Prawiczek25

No to mile panie i panowie mamy piateczkowy hit.

Apel prawiczka
Pomóż mi stracić dziewictwo!


www.prawiczek25.pl

Yhm. Tia. Jasne. Ciekawe czym niewiasta zawinila albo... komu koles podpadl :) Albo to kolejny eksperyment w stylu blog kierowcy ciezarowki. Ale... co nam szkodzi. Klikamy! Licznik wskazuje juz ponad 135000 osob :)

środa, 1 października 2008

Zaproszenie na impreze od Disel'a

Oto jak D. reklamuje swoja imprezke. Wpisac w kalendarz: October 11th 2008
Indżoj!

Dzien tworczosci ludowej - Chiny

Generalnie można sobie sluchać disko polko. Ja tam nie mam nic... znaczy mam :) Ale to co jest zawarte w filmiku ponizej przekracza pewna granice. Uwaga. Prawdziwy twardziele docieraja do 4 minuty filmu. Mi sie udalo "przesluchac" calos... ale bylo ciezko. Zerknijcie:



Na co warto zwrocic uwage? No wlasnie:
- skomplikowany montaz
- piekne stroje
- lip sync
- układy taneczne

wtorek, 30 września 2008

Klip z Inowrocławia

Wreszcie mamy lokalnych gangsterów. Nawet bez fonii powala.

Update update to install update

Windows Vista zachwyca na kazdym kroku:


Juz wiadomo. Update Widnows Update to install update. He?

Ale tez Vista uczy cierpliwosci:



Calosc poleciala w kilka chwil. Ale co tam :)

piątek, 26 września 2008

Rally

Tak ogladam ogladam i sie zastanawiam na czym polega ta dyscyplina. Bo napewno nie na sciganiu sie :)

czwartek, 25 września 2008

Sukces Zrytego Beretu!

Moi drodzy! Wlasnie sprawdzilem jak nasz wyborny portal pozycjonuje sie w Google jak zada sie pytanie "zryty beret". Jeszcze niedawno bylismy daleko daleko. A dzis? Zobaczcie sami:



Wynika z tego, ze przegonilismy Zryty Beret Dody (i to dwukrotnie) :D Yeah! Yhy...

Smiech to zdrowie?

Jasne! Tylko chyba jednak nie zawsze. Czasem mozna za to wyleciec z pracy :) No coz. Zycie...

Sens życia?




Polecam oblookac. Why we drink?

wtorek, 23 września 2008

Scotch WIN

Pajacyk FAIL

LHC

poniedziałek, 22 września 2008

Fart...

To się dopiero nazywa fart, ale nie taki związany z trawieniem :)



Ed's Super Fix

Oto jak efektywnie powinien działać support :)



niedziela, 21 września 2008

Ale "paróweczka"

Ciekawe kiedy w polskiej TV zobaczymy tego typu reklamę:

środa, 17 września 2008

Antyreklama?

Jakims dziwnym trafem wpuscili mnie ostatnio do kina. Film jak film, troche nudny, ale najlepsze byly reklamy. Zosie, srosie i inne ariele to pikus ale wyborna okazala sie reklama namawiajaca do uzywania oryginalnych czesci VW. Tylko moim zdaniem troszke im nie wyszla:



Dlaczego? Ano... kuna kto by nie chcial miec takiego zegarka na scianie? Walic oryginalne czesci ale ludzie w kinie plakali se smiechu i z wielu stron bylo slychac: ja chce taki zegar! No wiec drogie spece od reklamy - FAIL!

Stolik do kebabu

Patrolujac nasze wyborne ulice Stolycy mozna napotkac na wiele ciekawych rzeczy, ludzi, zdarzen a takze pomyslow. Na przyklad co mozna wymyslic nowego w barku z Kebabem? Ano:


Niby nic. Stoliki, parasolki, siedzonka. Klasa. Ale jest i pierwsza klasa dla kebabożerców. Jaka? Ano:



Dowiedzielismy sie od wlasciciela, ze planowane są kolejne strefy:
- Stolik do hamburgeru
- Stolik do hot-dogu
- ... do herbatu
- ... do Piwu
- ??

Bedziemy informowac o kolejnych poczynaniach pomysłowego wlasciciela.

Kot Ninja

Dla wszystkich miłośników kotów - Polujący Kot



poniedziałek, 15 września 2008

Gdy nie ma Internetu

Parafrazując znaną piosenkę - jeśli w biurze nie ma Internetu, pracownicy się nudzą. Jak się nudzą to różne rzeczy im do głowy przychodzą.

piątek, 12 września 2008

środa, 10 września 2008

Sh*t happens

Czasami na prostej drodze może w człowieka coś wjechać...


Czy to juz koniec świata? Sprawdz!

Wlasnie trafilem na ciekawostke. Pewnie wszyscy slyszeli o Wielkim Zderzaczu Hadronów :) Nie? To prosze:

Wielki Zderzacz Hadronów, LHC (ang. Large Hadron Collider) – to akcelerator cząstek, umiejscowiony w CERN. Uruchomiony został (pierwsze wiązki) 10 września 2008 roku. Pierwsze zderzenia mają nastąpić w październiku 2008 roku. LHC jest aktualnie największym akceleratorem świata. Ma średnicę 8 km i obwód ok. 27 km. Jest również największą maszyną świata, leży jednocześnie pod Szwajcarią i Francją. Zderza on protony z energią 14 TeV (14 teraelektronowoltów – 14*1012 eV). Wyniki takich zderzeń rejestrowane będą przez dwa duże detektory: ATLAS i CMS, dwa mniejsze ALICE i LHC-B oraz dwa małe: TOTEM i LHCf.


Cały świat żyje w strachu albowiem dziś przypada dzien uruchomienia tej piekielnej maszyny. Mnożą się teorie jak to uruchomienie tego cudu może zakonczyc życie na ziemi:

They think a giant particle accelerator that will begin smashing protons together outside Geneva this summer might produce a black hole or something else that will spell the end of the Earth — and maybe the universe.


Ja tam fyzykiem nie jestem ale udalo mi sie natrafic na cos co może nam wszystkim pomoc chociażby w sprawdzeniu czy koniec świata juz nastąpił. Proponujemy sprawdzać min. codziennie rano albo chociaz w niedziele po kosciele. Odpowiedz po kliknięciu na poniższy link:

http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/

Fotka: twistedphysics.typepad.com/cocktail_party_physics/

wtorek, 9 września 2008

Angole to wiedzą jakie dawać wyposażenie dodatkowe

Spójrzcie w dolny prawy róg niebieskiego budynku, to się nazywa oryginalny "gratis" do zakupów:


poniedziałek, 8 września 2008

Uwaga na literke G

Nasi czytelnicy donoszą, ze literka G z alfabetu ujawniła swoja wywrotową naturę i moze być bardzo nieprzyjemna. W jednej chwili może przyniesc wiele przyjemności jak tu:

Znaleźć punkt a znaleźć punkt G to raczej dobrze.


Ale juz za chwile może zaatakować:

Zajmować sie astrologią a zajmowac sie gastrologią to juz coś zupelnie innego...


Radzimy zachować czujność!

niedziela, 7 września 2008

Nowa dyscyplina olimpijska

Nasza redakcja przedstawia nową dyscyplinę olimpijską. Na tegorocznej olimpiadzie jeszcze jej nie widzieliśmy, ale tylko ze względów technicznych...
Synchroniczny wyskok z karuzeli:

sobota, 6 września 2008

OMG!!! Zwycięzca kategorii FAIL

Oglądacie to na własną odpowiedzialność!

czwartek, 4 września 2008

Gumka i jej nowa twarz

Wszyscy znamy wyczyny walecznego Mr. Seagala gdzie to przy używajac prezerwatywy wykonywal zapalniki do bomb itp. Nie wspomne juz o Mac Gyver'u ktory to pewnie samolot by zrobil z gumki. No ale nic to. Oto najnowsze doniesienia ze świata. Gumowego świata:

Kambodżańskie prezerwatywy zaprojektowane dla gejów i prostytutek przez organizację Population Services sprzedają się jak świeże bułeczki. Bynajmniej nie dlatego, że bezpieczny seks stał się bardziej popularny. Kondomy kupują kobiety - bo jak się okazało - wyjątkowo skutecznie usuwają pryszcze.


Wiecej: www.dziennik.pl

Dalej czytamy, ze juz nie tylko liczy sie firma czy "odmiana" gumki. Teraz guma musi miec styl! Prosz:

Prezerwatywa to gadżet mało stylowy. A tak niezbędny. Jeśli zastanawiasz się, czy kupić paczkę Dureksów czy Unimile, jesteś bardzo de mode. Za design prezerwatyw wzięli się projektanci mody, artyści, a producenci kondomów zastanawiają się jak uatrakcyjnić te praktyczne… gadżety. A ludzie coraz chętniej je kupują.


Dalej robi sie naprawde ciekawie:

Condomania oferuje usługę "You Condoms”. Jeśli wyślesz zdjęcie, dostaniesz paczkę kondomów ze swoim wizerunkiem, albo portretem twojego partnera. Wybierając prezerwatywę, można też zamanifestować swoje poglądy polityczne - kolekcja "Election Protection" [Ochorna wyborcza] to seria gumek z wizerunkiem prezydentów USA oraz kandydatów w najbliższych wyborach. W Condomanii można też kupić np. prezerwatywy sygnowane nazwiskiem Robiego Williamsa.


Wiecej: www.dziennik.pl

Na koniec ciekawostka. Wiadomo, ze na kazdym wyjezdzie przyda sie gumka. Ale okazuje sie, ze moze ona uratować życie. Dosłownie! Wychodzi na to, ze kiedys-tam jeden kolo nie musiałby kraść ognia gdyby miał gumke. Tak! Majac gume rozpalisz ognień nie tylko pożądania. Prawdziwy też:




Kubuś Puchatek to złodziej i bandyta

W dzisiejszych czasach nikomu nie mozna zaufać. Poniższe doniesienie mrozi krew w zylach:

Kubuś Puchatek pokazał swój niedźwiedzi pazur. Z okrzykiem, który można przetłumaczyć "I co się gapisz?", rzucił się na przechodniów, zbił ich i okradł - bynajmniej nie z miodu. A wszystko to na spokojnej tokijskiej ulicy. Misiowi towarzyszyła agresywna banda - myszka i pantera. Całe to towarzystwo siedzi teraz w celi i czeka na proces.


Jesli nadal sytuacja bedzie sie rozwijała w tym kierunku to na banki beda napadali księża a Kaczor Donald (chociaz to zawiewa polityką...) bedzie oskarżony o gwałt. Zryty-Beret apeluje: Nie ufaj nikomu a w szczegolnosci postaciom z kreskowek!

Wiecej: www.dziennik.pl

Prezydent dla narodu!

Nie moge powiedziec, ze jestem jakims olbrzymim fanem naszego mosci panującego Kaczora Prezydenta. Natomiast jak donosi Newsweek nasz przywodca bardzo dba o blizniego. Stara do tego stopnia, ze zaklada zegarek... do gory nogami zeby inni mogli łatwiej zobaczyc godzine.

P.S. FAIL! :P

Wiecej: www.dziennik.pl
Fotka: www.dziennik.pl

piątek, 29 sierpnia 2008

Łeb Prosiaka



Ekhm... Kochani rodacy, chciałbym Wam dzisiaj przybliżyć jedną z najbardziej perspektywicznych grup metalowych w Polsce.

Chłopcy z zespołu Łeb Prosiaka tak mówią o sobie:

„..Zespół powstal na przelomie lat 2002-2003 z odpadów radioaktywnych wywozonych z czarnobyla w mazurskie lasy,muzyka tworzona przez amatorski zepsul saportowy z póldupska leb prosiaka laczy w sobie klasyczny finlandzki folk z wielkimi wplywami pakistanskich choralów gregorianskich, czeskiego hip hopu i watykanskiego speeddeathmetalu,piosenki dotycza zyciowych problemów ludzkosci opierajacych sie na zasadzie ze jak sie nie wysrasz to cie muli w bebechu oraz uleganiu starchrzescijanskiemu przyslowiu które mówi: kto wybredny ten nie rucha…”

W ich dorobku pojawiły się do tej pory dwie niezwykle udane płyty: "Wielkie otwarcie parasola w dupie" i "Swinioujscie" z takimi hitami jak: Niedogolona Szpara, Ruchaj Trupa, Sucha Cipa, Wyjebana w Ucho.

A oto krótka wprawka w ich uduchowione, przepełnione liryzmem teksty:

„…a mi ciagle stoi faja
stara qrwa ssie mi jaja
wiec wyrucham w dupe ja

wyrucham ja tak ze flaki jej wyleca

starej kurwie
mieszam w dupie
bedzie walic
z dupy trupem…”

z piosenki "Stara Qrwa"


Wszystkich bliżej zainteresowanych twórczością zespołu odsyłam na stronę:
http://www.myspace.com/ebprosiaka

czwartek, 28 sierpnia 2008

FightClub Star

Nawet mi sie nie chce tego komentowac :). Just see it

Sparaliżowany ruch w centrum Pabianic!

Jak donosi lokalny serwis zyciepabianic.pl przez pół godziny (około 15.00) cztery psy uprawiały seks na środku ulicy Zamkowej przy Kilińskiego. Całkowicie sparaliżowały ruch samochodów. Zatrzymały nawet tramwaje. Nie pomogło nawet trąbienie. Psy zeszły same z jezdni.

Jesli macie rownie wazne i ciekawe informacje "drogowe" prosimy o kontakt. Opublikujemy je odpowiednio przeinaczajac nazwiska i nazwy miejscowosci tak aby byly zupelnie bezużyteczne.

wtorek, 26 sierpnia 2008

The best of olimpiada







via: Eurosport

Arka Szatana vs Bee Gees

Połączenie metalu, fekalitów i rytmów disco. PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!



Żródło: JoeMonster.org

Cuda dzisiejszych kosmetyków

To prawie jak orać asfalt...

Kiedyś wydawało mi się, ze to tylko takie powiedzenie i nikt NIGDY nie wpadnie na pomysł zeby zaorać asfalt. Z błędu wyprowadził mnie 50-letni Marek D. który ten poniedzialek wracając na lekkiej bani (3 promile) do domu zaorał 40 metrów drogi :)

Interia.pl za PAP donosi:
"Bruzdę o długości około 40 metrów wyorał w asfaltowej drodze pijany rolnik w miejscowości Glinny Stok na Lubelszczyźnie.

Traktorzysta odpowie za jazdę po pijanemu i będzie musiał pokryć straty - poinformował we wtorek rzecznik policji w Parczewie Bogdan Piwoni.

50-letni Marek D. wracał w poniedziałek z pola ciągnikiem rolniczym Ursus C-330. Na drodze opuścił pług i rył nim w asfalcie. W efekcie zerwał pas asfaltu, biegnący "wężykiem" na długości około 40 metrów."


Zainteresowało mnie jaka maszyna moze zaorać asfalt - tak zeby wiedziec na przyszlosc. Okazuje sie, ze Ursus C-330 to model z lat 1979-1990. Posiada całe 35-40 KM. W sumie mało... A wlasnie... wiecie jak wybornie wyglada jak sie w pracy przeglada oferty sprzedaży traktorów?

Wiecej info: Interia.pl

poniedziałek, 25 sierpnia 2008

Gitara w powietrzu

Co robi każdy szanujący się Metal na rockotece? Oczywiście gra na gitarze, macha czupryną i skacze jak poparzony. Okazuje się, że niektórzy uważają to wręcz za dyscyplinę sportową i organizują Mistrzostwa Świata w Air Guitar. Oto występ mistrza - Craiga "Hot Lixx Hulahan" Billmeier'a w fińskim Oulu.



piątek, 22 sierpnia 2008

Strzel sobie w kolano. Sam.

Wyciagniete z bash.org.pl. Jeśli to autentyk to szacun dla "Siwego"

/mlody84/ Hahha policja wpadla na chate Siwego XD
/aghr/ co w tym śmiesznego?
/mlody84/ nigdy nie zgadniesz co ten debil zrobil :D
/aghr/ ??
/mlody84/ skonczyl studia i wiesz szuka bezskutecznie pracy od dwoch miechow
/mlody84/ no i tak wsciekly, bo wszedzie wolaja doswiadczaenie albo mowia jak sklada na sprzedawce ze ma za wysokie kwalifkacje
/mlody84/ wpadl na ciekawa oferte pracy w Panstwowej Agencji Agencja Atomistyki w Warszawie, ktora znalazł na portalu wybiórczej
/aghr/ ??
/mlody84/ domyslajac sie ze standardowe cv i list motywacyjny nic mu dadza, wyslal do nich aplikacje: "Szanowny Panstwo, zwiazku z ogloszeniem pracy chcialbym aplikowac o prace w panstwa firmie, nie spelniam zadnych wymagan, ale wydaje mi sie ze i tak mam cos ciekawszego do zaoferowania, a mianowicie mam do sprzdazy wzbogacony uran z importu, oryginalny, swiezo wywieziony z Iranu. Z poważaniem Abdul Rahim Ishmir. P.S. W zalaczniku przesylam dowod".
/mlody84/ zeby byc bardziej wiarygodnym wsadzil tam srubke, ktora zabral z wycieczki z Czarnobyla :D
/mlody84/ antyterrorysci mu przedwczoraj sie rozpierd*lili drzwi XD
/aghr/ lol :D

środa, 20 sierpnia 2008

CNN: Wielka Stopa okazała się gumową małpą


Mhm, cytując za Onetem cytującym za CNN:

Rzekomy dowód na istnienie Wielkiej Stopy, mitycznego zwierzęcia, które według niepotwierdzonych relacji żyje w Górach Skalistych i w sąsiednich regionach USA i Kanady, to jedno wielkie fałszerstwo.
Taka informacja pojawiła się dziś na stronie organizacji "Poszukując Wielkiej Stopy" (Searching for Bigfoot Inc.), która początkowo wspierała dwóch Amerykanów, twierdzących, że odkryli ciało legendarnego stworzenia w górzystych rejonach Georgii.

Okazało się jednak, że przekazane przez nich w potężnej zamrażarce ciało, to wypchany gumowy kostium małpy. Matthew Whitton i Rick Dyer przyznali się, że ich rzekome znalezisko było mistyfikacją. Informację o wielkim fałszerstwie umieścił w sieci Steve Kulls, administrator strony internetowej Squatchdetective, i gospodarz internetowego programu radiowego o tej samej nazwie, w którym kilka tygodni temu po raz pierwszy publicznie ogłoszono rzekomo przełomowe znalezisko.

Więcej tutaj: onet.pl

wtorek, 19 sierpnia 2008

08.08.08 sposób na celebrację otwarcia olimpiady

Mieszkaniec Hong Kongu postanowił uczcić otwarcie olimpiady, czym to się skończyło możecie zobaczyć na filmie.

Kwalifikuje się BARDZO do działu FAIL

MuminkXXX Hardcore

A niby taka spokojna bajka, i to jeszcze dla dziecie...



środa, 13 sierpnia 2008

Zemsta ma smak kawy...

Jak powiedzieć komuś, że się go nie lubi, i to niekoniecznie bawiąc się w dyplomatę? Zakładając, że on/ona lubi kawę...



How to peel a banana

Japonskie teleturnieje atakują ponownie. Tym razem... zabawa (?!?!) z owocami:



Powiem tylko tyle: LOL!

poniedziałek, 11 sierpnia 2008

niedziela, 10 sierpnia 2008

Nie udzielam wywiadow

Najmilsi. Nowy dział FAIL wlasnie doczekal sie kolejnego wpisu. Nie ma co komentowac - ogladamy:



Ciekawe co sie stalo po wylaczeniu kamery :P BIG FAIL!

czwartek, 7 sierpnia 2008

Weird Al Yankovic

Al'owi należy się honorowe miejsce wśród zrytych beretów:





Inne przykłady jego twórczości możecie znaleźć np tu

W przededniu olimpiady













via: laughingducks

Zryte wynalazki vol. 3

Dla miłośników sushi:


Dla lubiących pospać w metrze:


via: laughingducks

Skuterem przez metropolię

A dzisiaj do mnie mój ziom ulubiony i - co ważne - szczerze oddany fan skuteryzmu chińskiego do 50ccm, w te oto słowa zagaił:

Tomek G. 9:07:10
częśc
Tomek G. 9:07:14
paliwo mi sie dizs skonczyło
Tomek G. 9:07:26
na rondzie zesłańców
Tomek G. 9:07:30
i wiesz co
Tomek G. 9:07:44
żeby przejść na druga strone ruchliwych alej miałem diwe mozliwości
Tomek G. 9:08:12
albo zapie***lać pchajac skuter na rondzie wśród cieżarówek albo poruszać sie przejściami podziemnymi
Tomek G. 9:08:20
zgadnij który wariant wybrałem?
Tomek G. 9:08:42
no niestety nie zaryzykowałem biegu przed ciezarówka (teraz żałuje) i wj***łem sie w podziemie
Tomek G. 9:09:00
wygladało zachęcająco bo zjazd był taki dla rowerów i wogóle
Tomek G. 9:09:10
tylko wyjazd k**wa był po schodach
Tomek G. 9:09:14
stromych
Tomek G. 9:09:26
jedynym ułatwieniem były te ch*je na schodach dla wózków
Tomek G. 9:09:36
k**wa jak sie narobiłem z tym gównem żeby go wepchać
Tomek G. 9:09:38
ja je*ie
Tomek G. 9:09:42
i szedłem do stacji
Tomek G. 9:09:48
a no i nie było 95
Tomek G. 9:09:50
wiec ma 98
Tomek G. 9:09:58
ale nie czuć rożnicy
Tomek G. 9:10:02
a co u ciebie?

środa, 6 sierpnia 2008

Będę brał Cie ...

W zasadzie nie ja a oni, i nie Cie a Ja.Indżoj!

wtorek, 5 sierpnia 2008

Samochód dla redaktora

Jeden z naszych redaktorów uzyskał prawo do poruszania się pojazdami mechanicznymi kategorii "B" (drżyjcie ludziska i zryte berety). W związku z tym faktem poszukuje on samochodu. A może taką "ikeową" opcję:

via: lolosad.com

Był sobie łoś

Oto łoś:


jeśli jesteście ciekawi co ten łoś zrytego wyczynił zajrzyjcie tu

Zryte wynalazki vol 2

Kilka nowych wynalazków które przypadły do gustu redakcji:
I coś dla naszego "barakudowego" solisty do treningów


via: lolosad.com

A Guide To Movie Rating


via: www.nickscipio.com

Klon psa, egzorcyzmy i koniec świata...

Najmilsi! Naprawde nigdy ale to nigdy nie zabraknie materiałsów na ten oto zryty portal. Wystarczy pięcio minutowa wizyta np. na www.dziennik.pl i mam całą garść ciekawostek. Zaczynamy od USA, amerykanizmów i... idiotyzmów. Pani Bernann McKinley ze słonecznej Kalifornii sprzedała dom by... sklonować psa:

Takich psiarzy można znaleźć tylko w USA. Nie dość, że robią czworonogom śluby i pogrzeby, to teraz zaczęli je jeszcze klonować. Pierwszą właścicielką sklonowanego za pienądze psa jest Kalifornijka Bernann McKinley. Kobieta tak chciała mieć kopię umierającego Boogera (pitbula amerykańskiego), że sprzedała dom, by opłacić genetyków. Kosztowało ją to 50 tysięcy dolarów. Wiecej...


Dalej czytamy o naszym rodzimym "Ziomku", tym razem przedstawicielu prawa, który troche zbyt dosłownie wziął wpis na Naszej Klasie:

Sezon ogórkowy w pełni. Radio RMF FM obwieściło właśnie, że zachodniopomorski policjant poprosił metropolitę szczecińsko-kamieńskiego, by odprawił w komendzie egzorcyzmy. Stacja cytuje nawet list, który funkcjonariusz ponoć wysłał do duchownego, zaniepokojony o duszę radcy prawnego z Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. Radca napisał bowiem na Naszej-klasie, że jest adwokatem diabła.Wiecej...


Ale to wszystko i tak nie ma znaczenia bo mamy jeszcze tylko kilka dni życia. Koniec jest bliski! Oto co znalazlem:

Cały świat odlicza dni do 8 sierpnia 2008 roku. Niektórzy wieszczą, że to dzień zagłady, w którym na Ziemię zstąpi Chrystus. Inni przekonują, że będzie to najszczęśliwszy dzień w historii ludzkości. Tak czy inaczej, ów piątek zapowiada się arcyciekawie - w Pekinie rozpoczną się igrzyska, a pod Alpami uruchomią Wielki Zderzacz Hadronów, który ma rzekomo stworzyć "czarną dziurę, która połknie świat". Wiecej...


Milego czytania i do zobaczenia 9 Sierpnia ;)

Źródło: www.dziennik.pl
Obrazek: www.ogrodnik.net.pl/sklep

uniwersalny ubiór

Pozostawmy to bez komentarza, a może nie... tak wygląda kobieta "dobrze przygotowana":

via: greatfunnypictures

Niepostrzeżone włamanie

Zrytość zatacza bardzo szerokie kręgi. Także w światku przestępczym. Jednym z oryginalniejszych na jakie natrafiła nasza redakcja była nowa technika by w niezauważony sposób dostać się do strzeżonego budynku:

via: frozenbear

Zryta Wyszukiwara