piątek, 29 sierpnia 2008

Łeb Prosiaka



Ekhm... Kochani rodacy, chciałbym Wam dzisiaj przybliżyć jedną z najbardziej perspektywicznych grup metalowych w Polsce.

Chłopcy z zespołu Łeb Prosiaka tak mówią o sobie:

„..Zespół powstal na przelomie lat 2002-2003 z odpadów radioaktywnych wywozonych z czarnobyla w mazurskie lasy,muzyka tworzona przez amatorski zepsul saportowy z póldupska leb prosiaka laczy w sobie klasyczny finlandzki folk z wielkimi wplywami pakistanskich choralów gregorianskich, czeskiego hip hopu i watykanskiego speeddeathmetalu,piosenki dotycza zyciowych problemów ludzkosci opierajacych sie na zasadzie ze jak sie nie wysrasz to cie muli w bebechu oraz uleganiu starchrzescijanskiemu przyslowiu które mówi: kto wybredny ten nie rucha…”

W ich dorobku pojawiły się do tej pory dwie niezwykle udane płyty: "Wielkie otwarcie parasola w dupie" i "Swinioujscie" z takimi hitami jak: Niedogolona Szpara, Ruchaj Trupa, Sucha Cipa, Wyjebana w Ucho.

A oto krótka wprawka w ich uduchowione, przepełnione liryzmem teksty:

„…a mi ciagle stoi faja
stara qrwa ssie mi jaja
wiec wyrucham w dupe ja

wyrucham ja tak ze flaki jej wyleca

starej kurwie
mieszam w dupie
bedzie walic
z dupy trupem…”

z piosenki "Stara Qrwa"


Wszystkich bliżej zainteresowanych twórczością zespołu odsyłam na stronę:
http://www.myspace.com/ebprosiaka

Brak komentarzy:

Zryta Wyszukiwara

Powered By Blogger