piątek, 30 maja 2008

Albanian Virus

Pewnie wszyscy pamiętaja, ale i tak przypomne:

Dear Receiver,

You have just received an Albanian virus. Since we are not
so technologically advanced in Albania, this is a MANUAL virus.
Please delete all the files on your hard disk yourself and send
this mail to everyone you know.
Thank you for your cooperation

Albanian hackers

Cos w podobnym klimacie :)-> Mam dla Was fajnego toola. Robicie zakupy
w necie? Sprawdzie czy Wasza karta nie została skaradziona :)





pozdrawiam

PS
na wszelki wypadek tylko fotka, bez linki/linka* :)

*niepotrzebne zignorować

czwartek, 29 maja 2008

Wilk syty i owca cała?

Dawno dawno temu pewien straszny wilk zaczaił sie na stado owieczek. Gdyby nie... no wlasnie. Zobaczcie same drogie dzieci :))

wtorek, 27 maja 2008

Fail! Mission failed...

Bajeczna kompilacja filmików ze znakiem FAIL :)

It's a.... what?!

A oto odkrycie wielkiej tajemnicy. Dlaczego frytamerykożerców mózgi działają tak jak działają?

Otóż gdy nasi rodzice bawili się drewnianymi klockami rozwijając wyobraźnię, nasi mcDonaldsowi przyjaciele mieli zupełnie inne pojęcie zabawy...

Prawie jak GTA

Dzisiaj usłyszałem w radiu o niemieckiej reklamie, która leci w TV. Mniej więcej przedstawia ona niemieckich kibiców jadących na mecz busem, zatrzymują się na poboczu za potrzebą, gdy kończą okazuje się, że auta nie ma.
Później jakiś napis w stylu 'mecz Niemcy - Polska wkrótce'.


Jak ja ich nie lubię... Ale ja przecież nie o tym. Chcesz kraść dobrze auta? Praktykuj, praktykuj! Tylko może nie na maluchach....

A oto znaleziony artykuł:
Policjanci z Prudnika (Opolskie) zatrzymali dwóch 19-latków, którzy ukradli "malucha" i po 5 kilometrach pchania samochodu - ukryli łup na parkingu firmy, w której pracował właściciel pojazdu.

Pechowi złodzieje - dwaj 19-latkowie z Lubrzy - najpierw ukradli akumulator z fiata 126 p zaparkowanego w Prudniku. Kiedy oddalali się ze swym łupem, natknęli się na patrol firmy ochroniarskiej.

"Spłoszeni porzucili akumulator, ale później wrócili do okradzionego samochodu i postanowili ukraść go w całości" - powiedział we wtorek rzecznik opolskiej policji, kom. Maciej Milewski.

Policjanci ustalili, że 19-latkowie najpierw wypchnęli samochód z parkingu, a następnie, przez około 5 kilometrów pchali małego fiata. "W końcu zmęczeni pozostawili go na parkingu jednej z firm w Lubrzy. Tam planowali rozebrać auto i sprzedać części na złom" - powiedział policjant.

Pech chciał, że w firmie, na której parkingu zaparkowali ukradzione auto pracował... jego właściciel. Mężczyzna po nocnej kradzieży zauważył brak samochodu pod domem i zgłosił to policji. Kiedy dotarł do pracy, jego koledzy powiedzieli mu, że na przyzakładowym parkingu stoi jego auto.

Milewski poinformował, że pechowym złodziejom, u których znaleziono też inne przedmioty - najprawdopodobniej pochodzące z kradzieży - grozi kara do 5 lat więzienia. Właściciel samochodu zgłaszając przestępstwo wycenił swój pojazd (rocznik 1988) na około 300 zł.

Nam, szczególnie przypadła do gustu inwencja twórcza i rozbrajająca konsekwencja w działaniu. To naprawdę bardzo oryginalny pomysł, by najpierw ukraść z samochodu akumulator, a następnie porzucić go i powrócić po unieruchomiony pojazd, po czym pchać go przez 5 km.

Cóż, jak mówi przysłowie - głupich nie sieją, sami się rodzą... Do zaistniałej sytuacji doskonale pasuje też inna ludowa mądrość - kto nie ma w głowie, ten ma w nogach.

źródło : PAP

poniedziałek, 26 maja 2008

Bo „czeba” mieć fantazje dziadku

Ahhhh, wiosna idzie, „cwiety cwietut, pticy piejut”, 'bryki' wyjeżdżają z Ursynowskich parkingów. Tak. To musi być wiosna ...



Chciał koleś dobrze a wyszło jak zwykle. Nawiasem, dla fanów 'tjuningu' polecam sajta http://www.sramnatuningi.com/

środa, 21 maja 2008

A my sie z Bocianów cieszymy...

Czy to ptak? Czy to samolot? A może to superman?

Żadna z tych odpowiedzi nie jest poprawna. Co przerwało konferencje Kasparova?

Zobaczcie na filmiku.



Po jego obejrzeniu doszedłem do wniosku, że powiedzenie 'o ch.. Ci lata' nie jest pozbawione sensu...

wtorek, 20 maja 2008

PMS commercial

Dla wszystkich żonatych albo tych co to wlansnie maja popełnic ten... czyn :P



Got milk? I życie jest proste :)

No dobra zadbawszy o Wasze bezpieczeństwo zamieszczam również film szkoleniowy "PMS SURVIVAL TIPS". Oglądajcie i uczcie sie bo gdyż czujnym trzeba być!

Intimus

Ciocia ma nową zabawkę.
To cudo ma plastykową obudowę, a kiedy naciśnie się magiczny przycisk zaczyna milutko mruczeć i wibrować.
Zabawka nazywa się "Intimus"... Jak myślicie, co uprzyjemnia długie biurowe godziny Cioci Lucyny?

Odpowiedź znajdziecie TUTAJ (uwaga zdjęcie przedstawia urządzenie podczas pracy!).

Cała(?) prawda o P[ł]ci Pięknej

bedzie troche po bandzie :)


A czy Ty... masz w sobie coś z poety?

Dzisiaj moi drodzy zryci,
temat całkiem nie do rzyci.

Czy mój drogi Czytelniku,
mając problemów bez liku,
z naszą drogą, 'Tepsą' zwaną,
firmą najbardziej kochaną,
masz dość siły i ochoty,
by rymami tworzyc zwroty
i pytania, i zadania,
by bez rymu nie mieć zdania?


Kliknij tutaj mój kolego,
by zobaczyć co tu z tego....

Do you need a babysitter?

Może bez zbędnych wprowadzeń. Trzeba mieć zasady i ... zryty beret, żeby tak jak na tym filmie...

poniedziałek, 19 maja 2008

Wybrać konsolę

Wiem, że konsole są coraz bardziej popularne w naszym pięknym kraju. Nawet kilkoro użyszkodników tego bloga posiada taką mała skrzynkę podłączaną do TV. Jeśli ktoś jeszcze chciałby dołączyć do grona szczęśliwych posiadaczy małego time-killera, ale zastanawia się jaki model z jakże szerokiego asortymentu dostępnych na rynku wybrać, polecam taki mały diagramik decyzyjny. Prezentuje on ciekawe podejście, może namiętni gracze (Ci mniej namiętni też mogą), podzielą się swoimi komentarzami.

piątek, 16 maja 2008

Swoje chwalicie, cudzego nie znacie

bo jezdzic to trzeba umic vol1:



bo jedzic to trzeba umiv vol2:



And last but not least:

Przepis na bike drift:
1) Jeden zapaleniec w pizamie
2) Jeden rower
3) Duzo samozaparcia
4) Wszystko ze soba polaczyc. I oto mamy ...




I'll be back ...

Need 4 speed...

Czy podczas oglądania Need for speed nie ogarniało was czasami poczucie 'ech, szkoda, ze nie w Polsce'?
Jeśli tak to popatrzcie poniżej - nie tylko na obcych landach potrafią.
Filmiki zrobione extra, znalezione na youtube. Niestety długo się bardzo ładują, a to ze wzgledu na ich ostatnia popularność, także polecam zacząć bufferować i w spokoju iść na obiadek.





Kamera na obwodnicy Gdańska

Oto zdjęcia z kamery monitorującej ruch na obwodnicy Gdańska. Bez komentarza :).

środa, 14 maja 2008

Reklamy, reklamy ;)

Nikt nie lubi reklam. W sumie to dziwne dlaczego. Krótkie filmy, które w większości przypadków kończą się happy endem.
Są jednak reklamy z pomysłem (żeby daleko nie szukać - reklamy dla plusa robione przez Mumio kabaret), po których obejrzeniu człowiek się uśmiecha.

Oto kilku z moich faworytów:






A Ty? Jakie masz auto?




Cytaty z wypowiedzi na forach motoryzacyjnych:

Lamborghini Forum:
Powietrze swiszcze pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?!

Fiat Forum:
Halo? Jest ktos jeszcze na tym forum?

MX-5 Forum:
Jakis bydlak w VW Touaregu przejechal dzisiaj nade mna ! .

Porsche-Cayenne-Forum:
zuzycie paliwa ponizej 40L/100km - czyzby cos z motorem sie dzialo?

Alfa Forum:
Dzisiaj nic mi sie w aucie nie popsulo. Jade jutro do serwisu sprawdzic dlaczego.

Smart Forum:
wbudowalem motor od kosiarki: wreszcie wiecej koni pod maska!

Camaro Forum:
Moja przyjaciolka puscila sie z moim bratem i jego przyjaciolka.czy
powinienem ich zabic za to ?

Mustang Forum:
jakis dupek w Civicu probowal mnie dzis wyprzedzic!

Civic Forum:
jakis dupek probowal mnie dzis Mustangiem wyprzedzic.

Mazda MX-5 Forum:
czy wlasciwie nie jest glupio jezdzic babskim autem ?

Viper-Forum:
Wessalo mi smarta do kolektora wlotowego ,jak go wyciagnac?

Seat Marbella Forum:
He he dzisiaj dogonilem ciezarowke!!!

Honda-Forum:
moja Integra przestaje na 9000 obrotow,czyzby cos z motorem ?

Hummer Forum:
Zgialem sobie zderzak,10 zabitych i 24 rannych.Czy musze kupowac lakier
u Dealera ,bo musze do niego jechac 25 kilometrow ,to bedzie jakies 35
litrow paliwa?

Bentley Forum
Uzylem dzis popielniczki,gdzie dostane nowa?

Pontiac Fiero forum
kupilem sobie wlasnie nowy kombinezon ognioodporny.....

Cadillac forum
wczoraj bylem na bingo i nie moglem tylem zaparkowac.

Chevy Suburban Forum
kiedy potanieje benzyna?

Honda Accord forum
Mama dala mi wlasnie to auto.Gdzie dostane tanie 18 calowe aluski ?

Porsche forum
zlapalem wlasnie kapcia,czy lepiej oddac auto w rozliczeniu ,czy
sprzedawac na wlasna reke ?

Jaguar forum
czy to zamowienie zbiorowe na karbonowa deske rozdzielcza jeszcze aktualne?

Ford 2.3 forum
Pomocy ! wymienilem juz wszystko i dalej nie startuje!

Jaguar Forum
Gdzie wbudowac dodatkowy zbiornik oleju,aby wyrownac braki z powodu
wyciekow ?

Twingo-Forum
Brewki z prawdziwego konskiego wlosia (Zdjecia)

Fiat-Forum
czy poza warsztatem jest jeszcze jakis inny swiat ?

Lexus-Forum
Gdzie dostane tylne swiatla w stylu VW?

Renault-Forum:
Odsprzedam karte miesieczna na autobus.Samochod naprawili wczesniej niz
oczekiwalem

Honda CRX Forum:
Pomocy ,jak sie otwiera pasy bezpieczenstwa ? konczy mi sie prad w
notebooku....

TDI Forum
Pomocy ,sportowy wydech nie daje odpowiedniego dzwieku

Bora Forum
Kto ma numery czesci od Passata ,co pasuje ?

Golf Forum
Pasuje W8 Motor do 1,6?

Polo Forum
wreszcie skrocilem sprezyny zawieszenia, ale mikrofon w McDrive teraz za
wysoko!

Audi A6 TDI-Forum
Gdzie jest wlew paliwa?

VW-Forum
Jak zrobic mojego Polo 1.0 zeby byl glosniejszy?

Audi A8 Forum:
Gdzie naprawiaja Rolexy?

Opel Forum:
moja corsa nie rdzewieje (NAPRAWDE) (Temat zablokowany przez admina).

Opel Forum:
Hamerit ,czy pomoze?

Omega Forum
odlecial mi wentylator,gdzie szukac???

Manta Forum
pomuszcie ,polycjnty muwiom ze musze do djagnozdy ,co to jezd??

Calibra Forum
ktory spojler wybrac? (Link)

MB 190D Forum
sprzedalem auto na allegro,kupujacy zagraniczniak, zna ktos Kiswahilli?

Mercedes C-Klasse Forum:
W niedziele padalo i w drodze do kosciola auto zrobilo sie mokre ,co robic?

BMW M3 Forum:
Gdzie do ciezkiej cholery dostane lusterka od Golfa3 ?

BMW 3er E36-Forum:
gdzie stoja najlepsze laski?

BMW M5
pomocy ,cos wprowadzilem do programu ,i nie moge teraz wyjsc do menu!!!!

Odnajdź bliźniego w Alienie!


BBC donosi: nastąpił przełom w relacjach Kościół - Obce formy życia.

Papieski astronom, ojciec Gabriel Funes oficjalnie stwierdził, że Bóg mógł, w swojej nieskończonej dobroci, zasiać ziarna życia i inteligencji na innych planetach.

Ojciec Gabriel posuwa się w swoich spekulacjach dalej, stwierdzając, że kto wie, może niektóre z obcych, inteligentnych ras, nie są obarczone grzechem pierworodnym! Nie tłumaczy jednak w jaki sposób inteligentne stworzenie może nie być ciekawskie, nie zadawać kłopotliwych pytań, i nie spróbować atrakcyjnie wyglądających owoców, prowokacyjnie dyndających na największym drzewie w okolicy.

Z niecierpliwością czekamy na odpowiedź ze strony obcych inteligencji. Mamy nadzieję że w ramach wdzięczności za uznanie ewentualności ich istnienia, wszyscy ich przedstawiciele przejdą na rzymski katolicyzm. Jeżeli jednak nie zdecydują sie na ten krok, zaprzeczą swojej własnej inteligencji i tym samym będziemy czuć sie zwolnieni z obowiązku traktowania ich jak biźnich, co pozwoli z czystym sumieniem wykorzystać ich jako tanią siłę roboczą, urządzać na nich polowania, bądź wykorzystywać jako zabawki seksualne (jak się da...ale czego się nie da :-D).

wtorek, 13 maja 2008

Jak NIE rozmawiać z managerem 2, czyli dryf myśli

Kontynuując dzieło edukacyjne pt. "Jak NIE rozmawiać z managerem", przykład sprzed dwóch godzinek (dla zainteresowanych - manager zastosował technikę "unikanie odpowiedzi przez zgłuptaczenie przeciwnika", ja się nabrałam ale Wy drodzy beretowcy - nie dajcie się!)

ciocia lucyna:
According to xxx schedule you need me until the end of may, and then partially for testing...
manager_o_sarnich_oczach: Don't call it "a schedule"...
ciocia lucyna: so how shall I call it?
manager_o_sarnich_oczach: you can call it "a list of good wishes; prayer to baby jesus"
ciocia lucyna: Hmmm, ok, so you need me till the end of...?
manager_o_sarnich_oczach: project... year...
ciocia lucyna: the world...
manager_o_sarnich_oczach: Till the cows come home.
ciocia lucyna: ??
manager_o_sarnich_oczach: Australian proverb.
ciocia lucyna: But you are an austrian guy.
manager_o_sarnich_oczach: austrian, australian... close enough.
ciocia lucyna: ...(wysiłek umysłowy)...
ciocia lucyna: Why australian cows do not come back home?

Szybkie szkolonko: Jak NIE rozmawiać z managerem

Właśnie zaszło wiec postanowiłem sie podzielić z milionami które nasz czytają ;)

Manager: Daj znać jak wrócisz. Potrzebuję 5 minut na sprawy administracyjne...
Fester: czesc
Fester: jestem
Manager: ok
Manager: no to do dzieła
Fester: how can I not help you? ;)
Manager: Otwórz stronę: (Tu kolejna korporacyjna mega ważna strona)
Manager: po lewej będzie menu "My Marketplace", dalej "My Profile"
Manager: po wybraniu, znajdź pośrodku strony opcję "Key strengths"
Manager: należy tam wpisać swoje główne zalety
Fester: spokojny, przystojny, zrównoważony, odpowiedzialny mąż i ojciec?
Manager: LOL

Teraz już wiecie. Kolejne szkolenia w planie :)

Gracjana nie pobiją, ale...

Chciałbym Wam przedstawić unikalnego połączenie muzyki disco z fascynacją Matuszką Rosiją (czy jak to tam szło) - i to wszystko po germaśku :)

Panie i Panowie.... Zespół "Dschinghis Khan" w utworze Moskau!!!


Wyróżnienie

Dzięki naszemu informatorowi zza wielkiego morza dowiedzialem sie o prawdziwym Wolnym Umyśle który swoją twórczość udostępnia nam wszystkim w internecie. Wyborne i godne pochwały to wszystko. Spójrzmy:



Na gpkt.wordpress.com możemy o naszym Artyscie przeczytac:

Gracjan Roztocki jest jednym z fenomenów polskiej sieci. Internauci z lubością przesyłają sobie linki do twórczość artysty-naturysty i komentują jego dokonania na licznych forach czy portalach społecznościowych. Zwłaszcza od kiedy nagrał swoją wersję “Jozina z Bazin“, w której całkiem nagi, taplając się w nadwiślańskim błocie, śpiewa oszałamiającą autoerotyczną piosenkę.


No cóż. Polecamy! ;)

Wiecej: www.gracjanroztocki.pl

Nastrojów w biurze ciąg dalszy...

W odpowiedzi na wezwanie naszego duchowego przewodnika, ciocia lucyna dorzuca swoje trzy grosze:

Atmosferka jak na dyskotece
...wszyscy wszystkim podskakują.

Nastrój jak na dworcu
...każdy ma jakiś pociąg do rozładowania.

Nastrój jak przy szubienicy
...coś wisi w powietrzu.

Atmosfera jak w sklepie wędliniarskim
...ciągle coś się kroi.

Atmosfera jak w tartaku
...wszyscy myślą o rżnięciu.

Atmosfera jak w kostnicy
...wszyscy jacyś tacy sztywni.

poniedziałek, 12 maja 2008

Nastroje w biurze...

Dzisiejszy zryty (jak zawsze) zaowocował w bardzo ciekawą nową definicje nastrojów w biurze. Gruba Berta jak zwykle zrobił performance i oto efekt:

Atmosfera jak w samolocie
Niby wszystko pięknie i ładnie. Za oknem śliczne widoczki... Tylko jakoś się rzygać chce.

Atmosfera jak w schronisku dla zwierząt
...niby nic ale wszyscy tak jakoś na siebie szczekają.

Atmosfera jak na budowie
...wszyscy jakoś tak do wszystkich wyskakują z "koparą".

Atmosfera ... z dupy?
Nikt nie wie o co chodzi. Każdy każdego wkurza.

Macie jeszcze jakieś propozycje? Nadsyłajcie, piszcie, malujcie...

Co dwie krowy, to nie jedna..

1. Tradycyjny kapitalizm:
Masz dwie krowy - sprzedajesz jedna i kupujesz byka, stado sie powiększa,
rozwijasz biznes, sprzedajesz pogłowie, mleko itp.

2. Korporacja amerykańska
Masz dwie krowy, sprzedajesz jedna i zmuszasz drugą żeby dawała mleko jak
cztery krowy, jesteś wielce zdziwiony jak krowa pada martwa

3. Korporacja francuska
Masz dwie krowy, strajkujesz, bo chcesz mieć trzy

4. Korporacja Japońska
Masz dwie krowy, modyfikujesz je genetycznie żeby były 10 razy mniejsze i
dawały 20 razy więcej mleka, potem robisz o tym kreskówkę, nazywasz ja
Krowkemon i sprzedajesz ja po świecie za chorą kasę

5. Korporacja Niemiecka
Masz dwie krowy, zamieniasz je na mechanicznie perfekcyjnie i twierdzisz, ze
uzyskane mleko jest w pełni ekologiczne. Dodajesz oprogramowanie
komputerowe - krowy zamieniają sie w maszyny do zabijania.

6. Korporacja angielska
Masz dwie krowy, obydwie szalone

7. Korporacja włoska
Masz dwie krowy, nie wiesz gdzie one są, robisz przerwę, żeby odpocząć, wypić
wino i coś zjeść

8. Korporacja rosyjska
Masz dwie krowy, liczysz je i orientujesz sie, ze masz cztery, liczysz
jeszcze raz i dochodzisz do wniosku, ze masz ich 42, liczysz jeszcze raz i
wychodzi, ze masz 12, kończysz z liczeniem i otwierasz kolejną flaszkę

9. Korporacja indyjska
Masz dwie krowy - oddajesz im cześć i szacunek

10. Korporacja chińska
Masz dwie krowy i 300 osób, które je doi i hoduje, startujesz do konkursu
na najlepsze gospodarstwo, największą wydajność i jakość, aresztujesz
fotoreporterów, którzy chcą opublikować zdjęcia wszystkich krów

11. Korporacja izraelska
Aj waj Rebe, czemu ja tylko dwie krowy mam?

12. Korporacja polska
Masz dwie krowy. Twierdzisz, ze masz 20. Dostajesz wsparcie od Unii -
musisz zarżnąć 18, żeby przystosować sie do norm unijnych.
Masz dwie krowy i mercedesa.

sobota, 10 maja 2008

Poznawaj świat z perspektywy bobra

Drogie dzieci, Pan Bóbr pokaże Wam świat z perspektywy z której jeszcze nigdy go nie oglądałyście, a wszystko to dzięki rewolucyjnemu pomysłowi - beaver cam!
Wkroczmy w tajemniczy świat stworzeń o wiecznie mokrych futerkach. 


(dla lekko zdezorientowanych mała podpowiedź)

Polski towar eksportowy

Kiedyś eksportowaliśmy borsucze sadło i lisie futra, nieco później eksportowaliśmy bojowników o wolność naszą i waszą, potem nas eksportowali (bez pytania o zdanie), potem próbowaliśmy eksportować (bez większego przekonania) oświecone idee komunizmu, ostatnio eksportowaliśmy sami siebie, a teraz... a zresztą zobaczcie sami (warto poczekać na pierwsze linijki tekstu).

piątek, 9 maja 2008

Staruch...

Siedziałam w poczekalni u swojego nowego dentysty i rozglądałam się. Zauważyłam na ścianie dyplom ukończenia studiów, na którym figurowało jego imię i nazwisko. Wtedy
przypomniał mi się wysoki, przystojny, ciemnowłosy chłopak o tym samym nazwisku, chodził ze mną do liceum jakieś 30 lat temu. Czyżby mój nowy dentysta był tym chłopakiem, w którym się nawet trochę podkochiwałam? Jak go jednak zobaczyłam, szybko porzuciłam te myśli. Przecież ten prawie łysy facet z siwiejącymi resztkami włosów, twarzą pełną zmarszczek i wydatnym brzuszkiem, był zbyt stary, by mógł być moim kolega ze szkoły! A może jednak? Po tym, jak mi przejrzał zęby, zapytałam go, czy nie chodził przypadkiem do II LO?
- Tak. Chodziłem i byłem nawet jednym z najlepszych uczniów - zarumienił się.
- A w którym roku Pan zdawał maturę? - zapytałam.
- W siedemdziesiątym szóstym. Dlaczego Pani pyta?
- To był Pan w mojej klasie! - powiedziałam zachwycona.
Zaskoczony zaczął mi się uważnie przyglądać i następnie ten wstrętny, pomarszczony staruch(!) zapytał:
- A czego Pani uczyła?...

Źrodełko: AJ ;)
Fotosek: blog.mlive.com

Walka z otyłością zwierząt

Taaaak... Każdy kto kupił dziś (9 maja 2008) Gazetę Wyborczą, już wie... Tuż pod Klęską Ziobry i całej IV RP na pierwszej stronie Gazety jest wyborna wlepka:

Kampania edukacyjna "Ważą się losy psów i kotów"
Ogólnopolski tydzień walki z otyłością zwierząt 12-18 maja

www.otylosczwierzat.pl

Tak, też czytałem to 8 razy. Naprawdę mamy problemy z otyłością zwierząt. Statystyki są zatrważające - "nadwaga dotyczy jednego psa na cztery (podobnie jest w przypadku kotów), a częstość występowania otyłości gwałtownie wzrasta".


Ja, wychodząc naprzeciw i respektując nowe trendy, jako wytrawny akwarysta od dziś przenoszę na dietę swojego otyłego glonojada Stefana (zdj).

Złodzieje penisów! Histeria w Kongo!

Policja w Kinszasie, stolicy Demokratycznej Republiki Konga, ma pełne ręce roboty. Na komendach nie milkną telefony. Wydzwaniają mieszkańcy, przerażeni plotką, która błyskawicznie opanowała w zeszłym tygodniu ośmiomilionową metropolię. Plotka głosi, że po mieście grasują czarownicy, którzy kradną bądź zmniejszają penisy.

Jak donosi agencja Reutera, policja zatrzymała nawet kilkunastu "czarowników" podejrzanych o dokonanie przestępstwa na penisach spokojnych obywateli Konga. "Czarownicy" zatrzymani zostali głównie dlatego, żeby chronić ich przed wściekłym tłumem. Tak mówi Jean-Dieudonne Oleko, szef kinszaskiej policji, dodając, że dziesięć lat temu, kiedy podobna panika wybuchła w Ghanie, tłum pobił na śmierć 12 osób oskarżonych o "kradzież penisów".

Źródełko i reszta artykułu: Interia.pl

czwartek, 8 maja 2008

Pigmeje w zoo

Pigmejski zespół muzyczny - mieszkający dotychczas w ogrodzie zoologicznym - przeniesiono do szkoły. W zoo Pigmeje zostali umieszczeni przez organizatorów Festiwalu Panafrykańskiej Muzyki odbywającego się w kongijskiej stolicy Brazzaville.

Choć wszyscy inni uczestnicy festiwalu zostali zakwaterowani w stołecznych hotelach, 30-osobowy pigmejski zespół skierowano do rozbitego w zoo namiotu. Organizatorzy tłumaczyli, że nie chcieli odrywać Pigmejów od ich naturalnego środowiska, a - według gospodarzy - w zoo panują warunki bardzo do niego zbliżone. Ponoć decyzja była konsultowana z Ministerstwem Leśnictwa.

Wysiłki organizatorów nie zostały jednak docenione ani przez artystów, którzy w festiwalu biorą udział po raz piąty i za każdym poprzednim nocowali w normalnych warunkach hotelowych, ani przez obrońców praw człowieka, którzy wyrazili swoje oburzenie takim potraktowaniem Pigmejów. Oburzenie było tym większe, że nocleg w namiocie nie był jedyną niedogodnością. Afrykańscy muzycy musieli zbierać drewno i rozpalać ognisko, kiedy chcieli przyrządzić sobie posiłek, a wokół ich specyficznego lokum nieustannie zbierali się turyści, fotografując i nagrywając pechowych uczestników festiwalu.

Przedstawiciele kongijskiego rządu zapewnili, że poszukują dla Pigmejów bardziej dogodnego miejsca w hotelu.

źródło: tvn24.pl

Dżołk pack

Audiencja generalna w Watykanie.
Wszystko przebiega według protokołu,
wtem zza szpaleru gwardzistów
przedziera się zakonnica, rzuca
do stóp papieża, całuje i woła:
- Wszystkiego najlepszego z okazji imienin!
- Przecież dziś nie jest Benedykta.
- Ale jest szesnasty!

Rozmowa małżeństwa:
Ona - Kochanie ide do sklepu. Coś kupić?
On - Piwo.
Ona - No dobra. A coś jeszcze?
On - Wiecej piwo.
Ona - ... No a coś konkretnego?
On - Żywiec.
[autentyczna "rzyciówka" Festera]

Skaczmy do góry jak kangury!

Poskakałby tak ktoś? Ja już zacząłem się na allegro rozglądać ;)
Tylko trochę tak strach... jak źle wylądujesz to...

środa, 7 maja 2008

Stare, ale jare ;)

Ah... sentyment człowieka bierze, gdy dostaje na skrzynkę coś, co kiedyś strasznie śmieszyło, a później zostało zapomniane...

Może komuś tez przywróci uśmiech na twarzy ;)

wtorek, 6 maja 2008

30% więcej...

Jak zareklamować 30% gratisa? Oczywiście za pomocą piersi :)




W ogóle kobiece piersi stały sie ostatnio bardzo popularnym medium reklamowym. Oto co przytrafiło się w Neapolu. Podobno w miejscach, gdzie umieszczono billboardy wzrosła ilość stłuczek :)


http://deser.gazeta.pl/deser/1,83453,5178779,Nagi_biust_sparalizowal_ruch.html



Borat is back...

Jednak Borat ze swojej podróży po US and A coś przywiózł....

Panie i Panowie... powitajmy nowy serial, który zdetronizuje M jak Muchy, 45 i jedna trzecia, Srebrnoruskich i jeszcze kilka innych.



Rysiu z klanu już pobiegł na casting :)

Nie zdradzaj swej żony....

... zemsta może być sroga :)



W wolnym tlumaczeniu:
Cześć Steven,

czy teraz już mogę prosić cię o uwagę?

Wiem o niej wszystko ty brudna, podstępna, niemoralna, niewierna i słabo wyposażona przez naturę kupo g**na. Mam wszystko na taśmie.

Twoja (już wkrótce była) żona, Emily

PS. Zapłaciłam za ten plakat z naszego wspólnego konta

(wykop.pl)

poniedziałek, 5 maja 2008

Pomysłowy agent

Jak donosi agencja PAP pewien słowacki agent ubezpieczeniowy w swej Zrytości Beretu przeszedł samego siebie. A nawiet powiem wiecej strzelił sobie w kolano... z kuszy!

W newsach czytamy:
Morderczy plan wymyślił sobie pewien agent ubezpieczeniowy na Słowacji - wpisywał się jako beneficjent polis ubezpieczeniowych na życie, po czym wynajął płatnych zabójców, by zgładzili jego klientów - donoszą w środę słowackie media.


Wszystko fajnie. Pomysł wyborny ale...

Sprawy skomplikowały się dla agenta, gdy płatni zabójcy uznali, że zamiast zabijać, będą szantażować swego zleceniodawcę. Przestraszony agent sam zgłosił się na policję.


Wielkie brawko dla tegoż Pana!

Źródełko: wiadomosci.o2.pl

Jak zniszczyć BMW w 10 min

Dzis specjalnie dla Was poradnik: Jak zniszczyć BMW w około 10 minut. Wybitnej sławy specjalista pokazuje na przykładzie jak można dokonać tej niebywałej sztuki! Oto film:



A tak na serio. Podobno koleżka świrował nie do końca swoim BMW - za co należy mu sie jeszcze wiekszy szacun za zrytość beretu :) Właściciel prawdopodobnie mu serrrrdecznie podziekował.

Podejmij wyzwanie...

Hej,

Co prawda niezbyt to nowe, ale moze ktos nie bral udzialu w takim turnieju, a skoro big brother IV moze byc, to tak samo druga edycja turnieju. Ja chce wygrac wyciskacz do czosnku, takze pilnujcie sie!


ZBIERAJ PUNKTY ZA PODPIERDALANIE W PRACY - WYGRAJ TERMOS
1 PKT - Przypadkowe nieumyślne podpierdolenie;
5 PKT - Niby nieumyślne podpierdolenie;
10 PKT - Zwykła podpierdolka w cztery oczy z przełożonym bez świadków;
20 PKT - Anonimowy donos na samego siebie, mimo, iż nie jest się winnym, byle zaistnieć; (i zebrać parę punktów)
30 PKT - Podpierdolenie w obecności świadków;
40 PKT - Samopodpierdolka w cztery oczy z przełożonym;
50 PKT - Samopodpierdolka przy świadkach;
60 PKT - Podpierdolenie do przełożonego w obecności podpierdalanego bez innych świadków;
70 PKT - Podpierdolenie w obecności podpierdalanego przy większej ilości świadków;
80 PKT - Podpierdolenie w obecności podpierdalanego, pomimo, iż ten nie jest winny;
90 PKT - Podpierdolenie w obecności podpierdalanego, pomimo, iż ten nie jest winny a czynu tego dokonał sam podpierdalający;
100 PKT - Podpierdalanie w obecności podpierdalanego, pomimo, iż ten nie jest winny a czynu tego dokonał sam podpierdalający na spółkę z przełożonym, do którego się podpierdala i wmówienie podpierdalanemu jego winy.

*Bonusy:
* podpierdolenie najlepszego kumpla - dodatkowo 10 PKT;
** podpierdolenie zanim czyn zostanie dokonany - dodatkowo 20 PKT;
*** dodatkowo 25 PKT - kiedy dzień wcześniej piło się z podpierdalanym jego wódkę, w jego domu.

Zbieraj punkty i wygraj nagrody!
120 PKT - SPRAY DO STÓP
160 PKT - WYCISKACZ DO CZOSNKU
200 PKT - TERMOS Każdego miesiąca dla osoby z największą ilością pkt DYPLOM i zdjęcie w gablocie szklanej przed wejściem do firmy

niedziela, 4 maja 2008

Stop motion life

Na niedzielny majuffkowy weekendzik (a raczej jego koniec) polecam Stop Motion Life. Filmik sklada sie z jakiejs niesamowitej ilosci fotek sklejonych razem - efekt? Wyborny :D



Would you like to dance with me babe? ;)

Zryta Wyszukiwara