wtorek, 13 maja 2008

Szybkie szkolonko: Jak NIE rozmawiać z managerem

Właśnie zaszło wiec postanowiłem sie podzielić z milionami które nasz czytają ;)

Manager: Daj znać jak wrócisz. Potrzebuję 5 minut na sprawy administracyjne...
Fester: czesc
Fester: jestem
Manager: ok
Manager: no to do dzieła
Fester: how can I not help you? ;)
Manager: Otwórz stronę: (Tu kolejna korporacyjna mega ważna strona)
Manager: po lewej będzie menu "My Marketplace", dalej "My Profile"
Manager: po wybraniu, znajdź pośrodku strony opcję "Key strengths"
Manager: należy tam wpisać swoje główne zalety
Fester: spokojny, przystojny, zrównoważony, odpowiedzialny mąż i ojciec?
Manager: LOL

Teraz już wiecie. Kolejne szkolenia w planie :)

Brak komentarzy:

Zryta Wyszukiwara