piątek, 13 czerwca 2008

Sposób na wojsko?

Uncle Fester: Look:
Uncle Fester: [kumbajn] kumpel mojego kumpla zrobił taki myk na komisji wojskowej...
[kumbajn> parę godzin przed stawieniem się, wziął nóż, wydłubał lalce oko i wsadził sobie w odbyt...
[kumbajn] na komisji powiedziano mu, zeby ściągnął gacie i odwrócił się do lekarza 'tyłem'
[kumbajn] gdy to uczynił, lekarz kazał mu lekko rozszerzyć dupę... ten zrobiwszy to odsłonił swoje trzecie oko i powiedział:
[kumbajn] "Widzę cię"
[zoolwix] Przelol... :D
[kumbajn] oczywiście kategoria E. :P

Gruba Berta: faaaaaaaaaaaaaaak
Gruba Berta: I have an EYE on you ;)
Uncle Fester: on you?
Uncle Fester: ale w sumie moglo mu wyskoczyc i wpasc w oko lekarzowi :P
Gruba Berta: przestan!
Gruba Berta: ja
Gruba Berta: ja
Gruba Berta: ja tu migruje!!

Źródełko: www.kretyn.com/najlepsze

Brak komentarzy:

Zryta Wyszukiwara

Powered By Blogger