wtorek, 17 marca 2009

Siku?

Jak donosi Gizmodo.com pojawila sie zacna aplikacja dla Pań... no i Panów. Absolutnie sie zgadzam z postulatem kolegi z Gizmodo, że Panie ... no co by tu dużo mówić... odwiedzaja kibelek czesciej niż Panowie.

Ale jest ratunek. Najnowsza technika rodem z NASA uratuje wszystkich z opresji. O czym mowa? Ano o aplikacji na wybornie ge... designerski telefon iPhone. Na tym onym pięknym pudełeczku można teraz znaleźć gdzie najbliżej znajduje sie jakis WuCet. Tak! Wszystko to z uzyciem GPS'a, map googla, Interneta i cholera wie czego jeszcze. A co wiecej - możemy przeczytać opinie innych o danym konkretnym klopie. Juz to widze:

Ania
Fajnie, tylko troche zimna deska była.

Roman
Ogolnie fajnie ale troche klepało dorszem.

Michal29cm
W kabinie obok byl jakis grubas i strasznie stękał. No i urwalem spłuczke. Nie polecam!


No ciekawe co bedzie nastepne :)

Via: gizmodo.com.

Brak komentarzy:

Zryta Wyszukiwara